Familien Castille var ute å spiste middag på sin faste restaurant, da nabobordet plutselig klaget på sønnen deres.

Sønnen har diagnosen downs syndrome og nabobordet synes han var alt for høylytt.

Klageren krevde at familien byttet bord, men kelneren tilbød istedet klageren å bytte bord.

En liten stund etter at klageren hadde byttet bord, kalte de igjen til seg kelneren.

Klageren sa at barn med spesielle behov måtte være et annet sted.

Det fant ikke kelneren seg i og høre på og svarte det eneste rette: Han ville ikke servere klageren noe mer og kastet ham ut av restauranten.

Ved å si dette risikerte kelneren å miste jobben sin.

Heldigvis for kelneren støttet hele restauranten avgjørelsen hans. Både ledelsen og gjestene.

Moren til gutten med downs syndrome hadde aldri trudd at noen ville stå opp for gutten hennes på denne måten. Hun ble utrolig rørt!

Vi håper kelneren inspirerer flere til å stå opp for hverandre.